Gyakori kérdések

Van e üzletük, ahol személyesen is meg lehet nézni és venni a termékeket?
Személyes átvételre van lehetőség, de mivel raktárkészletünket egyelőre egy külső raktárban tároljuk, így a webáruházban szereplő termékek előzetes megtekintésére nincs lehetőség. A teljes kínálatunk megtekinthető itt a weboldalon és a megrendelést 1-3 munkanapon belül átvehető, vagy házhozszállítjuk futárszolgálatunk segítségével.

Van-e a termékekből készleten/raktáron?
Amennyiben egy termék mellett aktív a "Kosárba rakom" gomb, akkor van készleten, azonnal rendelhető. Ha valamely termék éppen nincs készleten, akkor az alábbi szöveg látható "Küldjön egy e-mailt címünkre, és értesítjük, amint újra kapható a termék." Az e-mailbe kérjük, írja bele a termék nevét és kódját.

Biztos, hogy minden terméket megkapok, amit megrendeltem?
Webáruházunk nagyon fontosnak tartja, hogy amit Vásárlóink megrendelnek, azt kézhez is kapják, ezért a rendszerünk csak annyit enged egy termékből kosárba tenni, amennyi készleten van. Így amit kosárba tud tenni, azt 1-3 munkanapon belül el is tudjuk juttatni Önhöz, azaz nem küldünk a visszaigazolt megrendeléstől eltérő, hiányos csomagot.

10 db-ot szeretnék valamiből, de akármit csinálok, csak 8 db-ot enged a rendszer kosárba tenni, mi a gond?
Rendszerünk úgy lett kialakítva, hogy mindig csak annyit enged kosárba tenni egy adott termékből, ahány darab készleten van. Így tudjuk biztosítani, hogy ami megrendelésre kerül, az 1-3 munkanapon belül a vásárló kezében lehessen.

Kinéztem egy terméket, de az van mellette kiírva, hogy jelenleg nem kapható. Mit tegyek?
Küldjön egy e-mailt címünkre, és értesítjük, amint újra kapható a termék. Az e-mailbe kérjük, írja bele a termék nevét és kódját.

Leadtam a megrendelést, de nem kaptam visszaigazoló emailt, mit tegyek?
Rendszerünk automatikusan, a megrendelést követő percben kiküldi a rendelési folyamat során megadott email címre a visszaigazoló emailt. Amennyiben nem kap ilyen emailt néhány órán belül, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon, hogy orvosolni tudjuk a problémát.

Egymás után adtam le két megrendelést, összevonhatom?
Igen, természetesen a megrendelések mindaddig összevonhatók, amíg nem kerültek átadásra a futárszolgálatnak. Kérjük, ezirányú kérését jelezze felénk emailben, vagy telefonon.

Véletlenül kihagytam valamit a rendelésből, hozzáadhatom még, ha már megkaptam a visszaigazoló emailt?
Amennyiben a megrendelését még nem állítottuk össze és nem adtuk át a futrászolgálatnak, akkor van lehetőség a módosításra. Kérjük, hogy ezirányú kérését, kérdését, emailben vagy telefonon jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás díja a fizetési módtól, illetve a megrendelés értékétől függ.

Az alábbi fizetési módok közül választhatnak vásárlóink, melyek költsége az alábbiak szerint alakul:
- Házhozszállítás futárszolgálattal - banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés (előre történő fizetés) esetén: 990 Ft
- Házhozszállítás futárszolgálattal - utánvét (a csomag átvételekor a futárnak történő fizetés) esetén: 1,490 Ft
- Pick Pack Ponton történő átvétel esetén: 890 Ft

Amennyiben a vásárlás értéke meghaladja a 11,500 Ft-ot, ingyenes kiszállítást tudunk biztosítani. 


Bonyolult a cím, ahova a szállítást kérném, hogy tudnám értesíteni a futárt, hogy hogy talál ide?
A megrendelés leadása során, a megrendelés végén található egy "Észrevételek, megjegyzések" rublika, ahol jelezni tudja, ha valamilyen kérése, a futár számára hasznos információja van (pl. kapucsengőn lévő név, kapucsengő száma, GPS koordináta stb.). Jelezheti a pontosításra vonatkozó kéréseit ügyfélszolgálatunkon is, emailben vagy telefonon. Minden segítő információt rögzítünk és továbbítunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a csomagomat?
Minden megrendelést készletről teljesítünk, így 1-3 munkanapon belül ér el a Vásárlóhoz a csomag, de gyakorlati tapasztalatunk szerint a csomagok 95%-a már 1-2 munkanapon belül kézbesítésre kerül.

Nem biztos, hogy egész nap otthon leszek, hogy tudom átvenni a csomagomat?
A Sprinter futárszolgálat, amely a csomagokat kiszállítja, munkanapokon reggel 8 és 18 óra között kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben a futár nem találja otthon a Címzettet, akkor értesítést hagy a postaládában, amely alapján egyeztetni lehet a következő kézbesítési kísérlet időpontját. A biztos kézbesítés érdekében érdemes olyan szállítási címet (pl. munkahely, szomszéd, recepció, családtag) megadni, ahol át tudják venni a csomagot.

Kosár
0 árucikk
Miért pont tőlünk?

- Minden rendelhetõ termék készleten van.
- Gyors kiszállítás, 1-3 munkanap.
- 5 éves működés.
- Több mint 12000 kiszállított csomag.


Szállítási díjaink
- utalás esetén:      990 Ft
- utánvét esetén: 1,490 Ft

- átvétel Pick Pack Ponton: 890 Ft

Ingyenes kiszállítás
- 11,500 Ft feletti vásárlási értéktõl.

Közösség
Rólunk írták

„Nekem az tetszett, hogy tényleg minden raktáron van, így két nap alatt meg is kaptam a rendelésemet.”
Molnár Adrienn, Budapest

„Köszönöm a telefonos segítséget és a gyors kiszállítást!”
Szekeres Viktória, Ajka

Írja meg Ön is véleményét!
info@gasztroshop.hu

Itt is találkozhattál termékeinkkel >>

Kártyás fizetés