Szállítási és fizetési módok

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK

Személyes átvétel


Budapesten személyesen is átveheti csomagját, költségmentesen:
Dolce Vita Központi Iroda - a Dolce Vita Konyha webáruház ügyfélszolgálati irodája és átvételi pontja a Fővám tér és a Boráros tér között: 1093 Budapest, Zsil utca 1. 3. emelet 8.
Nyitva tartás: Hétfőtől-péntekig 9-17 óráig

Pick Pack Ponton vagy GLS Csomagponton történő átvétel

A webáruházban megrendelt termékek a megrendelés visszaigazolásától (banki átutalás választása esetén az összeg beérkezésétől) számított 2-3 munkanap múlva érkeznek meg a megjelölt átvételi pontra.

Amikor a csomagját elindítottuk a Pick Pack Pontra vagy GLS Csomagpontra, e-mailben értesítjük, valamint felhasználói profiljában az eddigi megrendelései részletezésének alján, a rendelésfeldolgozás állapotánál az „Elküldve” felirat jelenik meg a „Függőben lévő” (bankkártyás fizetés esetén "Bankkártyával fizetve") felirat helyett.

A Pick Pack Pont és a GLS Csomagpont költség- és időhatékony alternatív csomagküldő szolgálatok, mellyel a webáruházban leadott internetes rendeléseiket egyszerűen, kényelmesen, napirendjük ritmusát szem előtt tartva vehetik át 240 település több mint 700 kiszállítási pontján. Ha Önnek a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, akkor mindenképpen válassza a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget. A készpénzes fizetés mellett lehetőség van számos Pick Pack Pont és GLS Csomagpont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok nyitva tartási időtől függően szombaton, sőt akár vasárnap is átvehetőek. 

A vásárlók e-mailben és sms-ben kapnak tájékoztatást a csomag átvételi pontra érkezéséről.

Pick Pack Pontra vagy GLS csomagpontra szállítási költség: 890 Ft,
11.500 Ft vásárlási érték felett ingyenes szállítást biztosítunk.


Bővebb információk a Pick Pack Pont szolgáltatásról.
 
Bővebb információk a GLS Csomagont szolgáltatásról. 


Házhozszállítás futárszolgálattal


A webáruházban megrendelt termékeket a GLS futárszolgálatával juttatjuk el vásárlóinkhoz. A kiszállítás határideje a megrendelés visszaigazolásától (banki átutalás választása esetén az összeg beérkezésétől) számított 1-3 munkanap.

Amikor a csomagját összeállítottuk és átadtuk a futárszolgálatnak, akkor erről e-mailben értesítjük, valamint a felhasználói profiljában az eddigi megrendelései részletezésének alján, a rendelésfeldolgozás állapotánál az „Elküldve” felirat jelenik meg a „Függőben lévő” (bankkártyás fizetés esetén "Bankkártyával fizetve") felirat helyett, ami azt jelenti, hogy a csomag a következő munkanapon kerül kiszállításra az Ön által megadott szállítási címre.

A GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon reggel 8 és délután 5 óra között kézbesítenek, ezért javasoljuk, hogy a megrendelés során olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megrendelési folyamat végén megjegyzésként feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonszámát, így a futár el tudja érni Önt, amennyiben további egyeztetés szükséges. 
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS Csomagpontba. 
A második értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldik, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is. 

Házhozszállítási költség: 
- banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés esetén: 990 Ft,
- utánvétes vásárlás esetén: 1.490 Ft,
- 11.500 Ft vásárlási érték felett ingyenesen kiszállítjuk csomagját.  

Kérjük, hogy kézbesítéskor szíveskedjen a futár előtt meggyőződni a csomag sértetlenségéről! Ha a csomagban lévő áru sérülésére utaló jelet érzékel, akkor vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, és ne vegye át a csomagot! Amennyiben a csomagon csak kisebb horpadás vagy karcolás található, akkor az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Csak jegyzőkönyv megléte esetén áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztal, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@gasztroshop.hu e-mail címen vagy 9 és 17 óra között a +36-1-210-3952-es telefonszámon!

FIZETÉSI MÓDOK

Webáruházunkban jelenleg négyféle fizetési mód közül választhat.

Fizetés személyes átvételkor a helyszínen:
Csomagját Budapesten 2 helyen is átveheti személyesen, ahol átvételkor van lehetősége készpénzzel vagy bankkártyával fizetni. 

Fizetés banki átutalással:
A megrendelés folyamán a fizetési módok választásánál, a rendelést visszaigazoló levélben, illetve a Kapcsolat menüpontban találhatók meg az átutaláshoz szükséges banki információk. A vételár számlánkra történő beérkezésétől számítva a megjelölt szállítási határidőn belül szállítja házhoz megrendelését futárszolgálatunk, vagy veheti át csomagját a Pick Pack ponton.

Fizetés utánvéttel:
A csomag kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni. Futáros rendelés esetén készpénzzel vagy bankkártyával a futárnak, Pick Pack Ponton vagy GLS Csomagponton történő átvétel esetén a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával. 

Fizetés bankkártyával online:
A megrendelés folyamán a közreműködő bank (OTP Bank) biztonságos online fizetési oldalán történik a fizetés. A megrendelt termékek a megjelölt szállítási határidőn belül kerülnek kiszállításra.
A bankkártyás fizetésről bővebben: Fizetés bankkártyával



 
Kosár
0 árucikk
Miért pont tőlünk?

- Minden rendelhetõ termék készleten van.
- Gyors kiszállítás, 1-3 munkanap.
- 5 éves működés.
- Több mint 12000 kiszállított csomag.


Szállítási díjaink
- utalás esetén:      990 Ft
- utánvét esetén: 1,490 Ft

- átvétel Pick Pack Ponton: 890 Ft

Ingyenes kiszállítás
- 11,500 Ft feletti vásárlási értéktõl.

Közösség
Rólunk írták

„Nekem az tetszett, hogy tényleg minden raktáron van, így két nap alatt meg is kaptam a rendelésemet.”
Molnár Adrienn, Budapest

„Köszönöm a telefonos segítséget és a gyors kiszállítást!”
Szekeres Viktória, Ajka

Írja meg Ön is véleményét!
info@gasztroshop.hu

Itt is találkozhattál termékeinkkel >>

Kártyás fizetés