ÁSZF

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek az Formaa Bt. által üzemeltetett www.gasztroshop.hu webáruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó kormányrendelet (45/2014. (II.26.)) értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el! Az Formaa Bt.-nek jogában áll esetenként az alábbi Általános Szerződési Feltételeket módosítani. A módosítások a www.gasztroshop.hu honlapon való megjelenés pillanatától érvényesek és nem alkalmazhatók a korábban megkötött szerződésekre. A honlapon leadott minden rendelésre a leadásának dátumán érvényben lévő Általános Szerződési Feltételek érvényesek.

CÉGADATOK
Szolgáltató neve: Formaa Bt.
Székhely: 1093 Budapest, Közraktár u. 20/A
Telephely: 1093 Budapest, Lónyay utca 41.
Cégjegyzékszám: 01-06-512952
Képviselő: Vrábel Krisztina
Bankszámlaszám: 11709002-20647193-00000000
Telefon: +36-1-210-3952
Email cím: rendeles[kukac]gasztroshop.hu
Tárhelyszolgáltató: ShopRenter.hu Kft. (4028 Debrecen, Kassai út 129., 06 1 234 5011, info@shoprenter.hu)

1. A szerződés tárgya
A szerződés tárgya az Formaa Bt. által üzemeltetett www.gasztroshop.hu internetes áruházban található valamennyi megvásárolható termék. A termékek tulajdonságai, jellemzői, képei a termékhez tartozó aloldalon ismerhetők meg részletesen, amely adatokat legjobb tudomásunk szerint töltjük fel. Ezeknek a valóságtól való eltérésükért felelősséget nem vállalunk. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásban foglalt szerződésnek, és azokat az Formaa Bt. nem iktatja.

2. Szerződő felek azonosítása, Regisztráció
A vásárlási szerződés az Formaa Bt.  mint eladó, és a Megrendelő mint vásárló között jön létre. A vásárlás a Megrendelő döntésétől függően regisztráció nélkül és regisztrációt követően egyaránt létrejöhet. Későbbi vásárlásakor már csak az azonosítóját és jelszavát kell megadnia a regisztrált vásárlóknak.

A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a honlap regisztrációs oldalán talál. Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések pontos teljesítése, illetve szükség esetén a kapcsolatfelvétel érdekében kérjük és tároljuk. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem tudjuk elfogadni, ilyen esetben a rendelést elutasíthatjuk. Amennyiben a regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek az Általános Szerződési Feltételek valamely pontjával, a rendelést indoklás nélkül törölhetjük. Az Formaa Bt. fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a regisztrált adatok helyességét.

A regisztráció során a regisztrációs oldalon a *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.

A regisztráció során a következő adatokat szükséges megadni: jelszó, jelszó megerősítése, vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, telefonszám, hírlevélre vonatkozó nyilatkozat, valamint cím. A „Tovább” gombra való kattintás után a regisztráció megtörténik, és a vásárlás azonnal megkezdhető. A „Fiók” feliratra kattintva a megadott adatok ellenőrizhetők, módosíthatók.

Regisztrációjának megszüntetését, tárolt adatainak törlését bármikor kezdeményezheti. Ehhez egy email elküldésére van szükség a vásárló által regisztrált email címről az rendeles[kukac]gasztroshop.hu címre, amely tartalmazza a felhasználói nevet és a belépési jelszót. Az email beérkezése után az adatok rendszerünkből törlésre kerülnek.

3. A vásárlás menete
Az egyes termékeket bemutató aloldalakon részletes információkat találhat a termékekről, illetve kosarába helyezheti őket a „Kosárba rakom” feliratú gombra kattintva. A termékek kosárba helyezése semmilyen kötelezettséget nem jelent sem az Ön, sem az Formaa Bt. számára. A kosarába helyezheti mindazon termékeket, amelyekről úgy gondolja, hogy meg szeretné vásárolni. A későbbiek során a kosárban lévő termékek törölhetők, illetve újabbakkal is kiegészíthetők egészen a vásárlás véglegesítésének időpontjáig, azaz a „Megrendelés” gombra történő kattintásig.

A termékoldalakon található „Kosárba rakom” feliratú gombra kattintva a képernyő jobb oldalán, a kosárban megjelenik az adott termék és itt követhető a kosár tartalma. Ekkor, ha már befejezte a vásárlást, a „Pénztár” gombra kattintva léphet tovább a szállítási és számlázási adatok megadásához. Amennyiben még újabb termékeket szeretne bevásárlókosarába tenni, kattintson a „Vissza a kosárhoz”, majd a „Vásárlás folytatása” feliratú gombra, így visszajuthat az egyes termékekhez és újabb termékeket helyezhet kosarába.

A képernyő jobb oldalán található „Kosaram” feliratra kattintva bármikor előhívhatja kosarának tartalmát és megváltoztathatja a benne lévő termékek darabszámát (ehhez írja be a kívánt mennyiséget, majd kattintson a felsorolás melletti zöld „Frissítés” gombra), illetve törölheti az egyes termékeket a termékek melletti x-re kattintva.

A megrendelés elküldése regisztráció után és regisztráció nélkül is lehetséges. A már korábban regisztrált felhasználók a képernyő felső részén a „Belépés” gombra kattintva jelentkezhetnek be. A regisztráció során a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. A regisztrációt követően a vásárlás azonnal megkezdhető.

A Kosárban a „Pénztár” gombra kattintva léphet tovább a szállítási és számlázási adatok megadásához. Szállítási címként a regisztráció során megadott cím jelenik meg, de ez módosítható a „Módosít” gombra kattintva, a számlázási cím ugyanígy módosítható. Szállítási mód választásához a kívánt szállítási mód melletti körre kell kattintani, majd lentebb a „Tovább” gombra. A Fizetési mód választásához a kívánt fizetési mód melletti körre kell kattintani, majd lentebb a „Tovább” gombra. A „Tovább” gombra kattintva megjelenik a „Rendelés összesítése” oldal, amelyen az addig megadott adatok összesítve láthatók, illetve lehetőség van észrevétel megadására. A megrendelés véglegesítése a „Megrendelés!” gombra kattintva történik meg. Kérjük, hogy a véglegesítés előtt ellenőrizze a megadott adatokat! Amennyiben valamelyik adatot módosítani szeretné, akkor használja az egyes pontoknál a „Módosítás” gombot vagy az oldal tetején jobb oldalon a „Vissza a kosárhoz” gombot. A megrendelés elküldése után az Ön által megadott email címre küldjük el megrendelése visszaigazolását.

Megrendelésének részleteit az „Fiók” gombra kattintva a későbbiekben is bármikor megtekintheti.

Felhívjuk minden kedves vásárlónk figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében az áru megrendelése egyben vásárlási- és átvételi kötelezettséget is jelent, mivel a szerződés létrejön, ha a kereskedő emailben visszaigazolja a vásárló megrendelését.

4. Árak
A honlapon feltüntetett eladási egységárak forintban értendők és tartalmazzák az általános forgalmi adót. A végleges eladási ár a megrendelés pillanatában a honlapon szereplő eladási ár. A termék(ek) és a szállítási szolgáltatás összesített végleges ára az az ár, amely a megrendelés jóváhagyáskor az összesítő táblázat legalsó összesen sorában („Összesen”), majd a rendelésről küldött visszajelző emailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes fizetési és szállítási feltételek vonatkoznak.

5. Rendelési, teljesítési feltételek
A www.gasztroshop.hu internetes áruházban történt megrendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy tisztában van a megrendelés menetével, és elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

A megrendeléseket rendszerünk emailben automatikusan visszaigazolja. A termékeket Magyarország területére tudjuk kiszállítani, külföldre történő kiszállítást jelenleg nem tudunk vállalni. Az Formaa Bt. a megvásárolt termékeket raktárkészletének függvényében legkésőbb 3 munkanapon belül küldi el. Ez alól kivételt képeznek azok a termékek, amelyeknél más szállítási határidő van feltüntetve. Mivel a raktárkészlet folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a honlapon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Ilyenkor a rendelés módosításának egyeztetése érdekében minden esetben emailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot.

6. Fizetési módok
Webáruházunkban jelenleg háromféle fizetési mód közül választhat.

Fizetés banki átutalással:
A megrendelés folyamán adjuk meg az átutaláshoz szükséges banki információkat, amelyek elérhetők a "Kapcsolat" menüpont alatt is. A vételár számlánkra történő beérkezésétől (általában az átutalást követő munkanap) számítva a megjelölt szállítási határidőn belül szállítja házhoz megrendelését futárszolgálatunk.

Fizetés utánvéttel:
A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.

Fizetés bankkártyával:
A megrendelés folyamán a közreműködő bank (OTP Bank) biztonságos online fizetési oldalán történik a fizetés. A megrendelt termékek a megjelölt szállítási határidőn belül kerülnek kiszállításra. A bankkártyás fizetésről bővebben: Fizetés bankkártyával

7. Szállítási feltételek

Házhozszállítás futárszolgálattal:
A webáruházban megrendelt termékeket a Sprinter futárszolgálattal juttatjuk el vásárlóinkhoz. A kiszállítás határideje a megrendelés visszaigazolásától (banki átutalás választása esetén az összeg beérkezésétől) számított 1-3 munkanap.

Amikor a csomagját összeállítottuk és átadtuk a futárszolgálatnak, akkor erről emailben értesítjük, valamint a felhasználói profiljában az eddigi megrendelései részletezésének alján, a rendelés feldolgozás állapotánál a „Függőben lévő” (bankkártyás fizetés esetén "Jóváírás") felirat helyett megjelenik az „Elküldve” felirat, ami azt jelenti, hogy a csomag a következő munkanapon kerül kiszállításra az Ön által megadott szállítási címre.

A Sprinter futárszolgálat munkatársai munkanapokon, reggel 8 és délután 6 óra között kézbesítenek, ezért javasoljuk, hogy a megrendelés folyamán olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megrendelési folyamat végén észrevételként feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonszámát, így a futár el tudja érni Önt, amennyiben további egyeztetés szükséges. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre egyeztetett időpontban fogja megkapni.

Szállítási áraink:
A szállítási költség
- banki átutalás esetén: 990 Ft,
- utánvétes vásárlás esetén: 1.490 Ft,
- bankkártyával történő fizetés esetén: 990 Ft.

Ingyenes kiszállítás:
- banki átutalás esetén 11.500 Ft értékű vásárlás felett,
- utánvétes vásárlás esetén 11.500 Ft értékű vásárlás felett,
- bankkártyával történő fizetés esetén 11.500 Ft értékű vásárlás felett.

Kérjük, hogy kézbesítéskor szíveskedjen a futár előtt meggyőződni a csomag sértetlenségéről! Ha a csomagban lévő áru sérülésére utaló jelet érzékel, akkor vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, és ne vegye át a csomagot! Amennyiben a csomagon csak kisebb horpadás vagy karcolás található, akkor az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Csak jegyzőkönyv megléte esetén áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztal, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az rendeles[kukac]gasztroshop.hu email címen vagy 9 és 17 óra között a +36-1-210-3952-es telefonszámon!

Pick Pack Ponton történő átvétel:
A webáruházban megrendelt termékek a megrendelés visszaigazolásától (banki átutalás választása esetén az összeg beérkezésétől) számított 2-3 munkanap múlva érkeznek meg a megjelölt átvételi pontra.

Amikor a csomagját elindítottuk a Pick Pack Pontra, akkor a felhasználói profiljában az eddigi megrendelései részletezésének alján, a rendelésfeldolgozás állapotánál az „Elküldve” felirat jelenik meg a „Függőben lévő” (bankkártyás fizetés esetén "Jóváírás") felirat helyett.

A megrendelt termékek Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor emailben és sms-ben értesítjük Önt, melyet követően csomagját azonnal átveheti.

Szállítási árunk:
- A szállítási költség 890 Ft.
- 11.500 Ft vásárlási érték felett ingyenes szállítást biztosítunk.

Bővebb információk a Pick Pack Pont szolgáltatásról.

8. A vásárlástól való elállás joga
A vásárló élhet a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállás jogával, melynek értelmében a vásárlónak joga van a szerződés megkötését követő 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Kérjük, a rendeléstől való elállási szándékát jelezze felénk telefonon vagy emailben! Elállás esetén a sértetlen termék(ek)et a számla másolatával együtt szíveskedjen visszaküldeni ügyfélszolgálatunkra, levelezési címünkre! Az áru visszaszolgáltatásának költsége minden esetben a vásárlót terheli, utánvéttel feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni. A vásárlás összegét az elállástól számított 14 napon belül visszafizetjük a vásárlónak. Javasoljuk, hogy a visszaküldött termék(ek)et ajánlott küldeményként adja fel, arra az esetre, ha csomagja elveszne, károsodna vagy megrongálódna. Amennyiben az árucikk sérült vagy viseltes állapotban van, az Formaa Bt. kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A vonatkozó kormányrendeletről bővebben itt olvashat.

9. Garancia, szavatosság
A webáruházban kizárólag új termékeket kínálunk vásárlóinknak. Az eladott árukra az egyes termékektől függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalunk. A megvásárolt termékeket csak abban az esetben áll módunkban kicserélni, amennyiben azok bizonyítottan hibásak.

10. Felelősségvállalás
A honlapon található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a vásárló felelőssége. A nem rendeltetés szerinti felhasználásból eredő kárért, veszteségért felelősséget nem vállalunk.

11. Adatvédelem
Az Formaa Bt. mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően jár el adatkezelése során. A társaság az Adatvédelmi Nyilvántartásba bejelentkezett, adatkezelési azonosítója: NAIH-64134/2013

A webáruház használata során megadott adatokat társaságunk bizalmasan kezeli, azokat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Az adatokat nem adja át harmadik személy számára, kivéve a postai vagy futárszolgálat részére átadott, a kiszállításhoz szükséges adatokat. A postai vagy futárszolgálat nem jogosult az átadott adatokat megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Tárolt adatainak törlését bármikor kezdeményezheti. Ehhez egy email elküldésére van szükség a vásárló által regisztrált email címről az rendeles[kukac]gasztroshop.hu címre, amely tartalmazza a belépési jelszót. Az email beérkezése után az adatok rendszerünkből törlésre kerülnek.

12. Ügyfélszolgálat
A webáruház használata során felmerülő kérdésekkel, észrevételekkel az alábbi elérhetőségeken keresztül fordulhatnak hozzánk:

Levelezési cím: 1093 Budapest, Lónyay utca 41.
Telefonszám: +36-1-210-3952
Email: rendeles[kukac]gasztroshop.hu

(2015. április 15.)

 

Miért pont tőlünk?

- Minden rendelhetõ termék készleten van.
- Gyors kiszállítás, 1-3 munkanap.
- 5 éves működés.
- Több mint 12000 kiszállított csomag.


Szállítási díjaink
- utalás esetén:      990 Ft
- utánvét esetén: 1,490 Ft

- átvétel Pick Pack Ponton: 890 Ft

Ingyenes kiszállítás
- 11,500 Ft feletti vásárlási értéktõl.

Közösség
Rólunk írták

„Nekem az tetszett, hogy tényleg minden raktáron van, így két nap alatt meg is kaptam a rendelésemet.”
Molnár Adrienn, Budapest

„Köszönöm a telefonos segítséget és a gyors kiszállítást!”
Szekeres Viktória, Ajka

Írja meg Ön is véleményét!
info@gasztroshop.hu

Itt is találkozhattál termékeinkkel >>

Kártyás fizetés